![]() |
![]() |
Omdat je met behulp van dit bereiksonderzoek alle relevante doelgroepen voor arbeidsmarktcommunicatie in kaart brengt. Op basis van het NOA 2015 kun je bijvoorbeeld de doelgroep definiëren aan de hand van allerlei kenmerken, zoals:
- opleidingsniveau en studierichting
- woonachtig in een bepaalde regio
- werkervaring
- competenties waarover iemand moet beschikken
Op deze manier ben je in staat om de doelgroep nauwkeurig in kaart te brengen. Om vervolgens te bekijken wat het media- en oriëntatiegedrag is van de desbetreffende doelgroep(en). Zodat je op basis van deze resultaten bepaalt wat de beste strategie en uitvoering is voor de werving van personeel.
Meer weten?
Neem contact op met het secretariaat van Stichting NOA. Wij geven je graag meer informatie over dit onderzoek, zodat je precies weet hoe je je voordeel kunt doen met deze specifieke onderzoeksresultaten. Wij zijn te bereiken via 033 45 42 810 of via info@noa-onderzoek.nl.